2012. július 31., kedd

 Szabadnapom (már megint eltelt egy hét! Olyan durva)


Reggel elkísértem Bibit a konyhába, én az ebédlőben maradtam netezni egyet. Jasonnal találkoztam, kérdezte, hogy mik a terveim mára, mondtam, hogy nem tudom, várom az ihletet. Úgy váltunk el, hogy majd ebédkor megbeszéljük, hogy mi legyen a nap hátralevő részében. Megint a Moran State Park-ba mentünk, ő horgászni akart én meg Dita inkább napozni. Két nagyobb tó van a parkban, a Cascade Lake, ahol múltkor voltunk és egy másik. Ennek Mountain Lake a neve, itt voltunk. Gyönyörű a hely! Úristen, festői meg minden. Az eszem megáll, hogy lehet ilyen szép. Vittem fényképezőt, úgyhogy megtöröm a szürkeséget képekkel. :)
Ebéd után indultunk, úgyhogy tudtam napozni is, csokoládé barna lettem... hahahaaa :) Jason két kisebb halat fogot, amit vissza is dobott, szóval nem volt valami eredményes a gyerek. Pedig vett valamilyen rózsaszín glitteres horogra akasztható csalit is, de úgy látszik ez nem jön be.
Jason kérdezte, hogy akarunk-e rope jump-olni. Ez azt jelenti, hogy egy fáról lóg le kötél, azt egy bottal magadhoz invitálod, felmászol vele valamilyen magasra, megfogod a kötelet, elrugaszkodsz és amikor a víz felett vagy, elengeded. Nem veszélyes egyáltalán, nem is ütöttem meg magam, mert nem voltunk olyan magasan. Anya, tényleg!! A víz hidegebb volt itt, mivel árnyékban voltunk, de azért kibírtam. A szemben lévő kis „szigetre” átúsztunk Jasonnal, csak mi ketten, mert Dita most nem akart vízbe menni. Amikor a sziklákon másztam fel, nem láttam a vízben lévő követ, jól be is vágtam a sípcsontom... :/ Miután kipancsoltuk magunkat, Jason még akart horgászni egyet-kettőt, úgyhogy elindultunk távolabbi részekre, hátha ott jobban fognak a halak.
Nyolc óra előtt hazaindultunk, az Island Market-ban vettünk magunknak kaját. Én fekete babos burito-t ettem hidegen, tök jó volt. Hallottatok már a fekete babról? És a fekete szezámról??? Az előbbit már láttam a konyhán jó nagy konzervben, de a szezámmag teljesen új dolog nekem.
Fél kilenc után értünk a táborba, jól lefáradtam. Ezután lefürödtem, elmentem Bibivel a laundry-ba, kimosni a szutykos törölközőm meg netezni, aztán vissza a kabinba szunyálni.
Most péntek este van, amikor írom a blogot, semmi extraság nem történt, nem mentünk a Tavernba. Holnap Garry (fekete faszi a konyháról) party-jába vagyunk hivatalosak, én ugyebár csak munka után....egyébként szervezett már egy banzájt kb két-három hete, de akkor voltunk North Beach-en, ahonnan látszódtak Vancouver fényei. Holnap kénytelen vagyok megkérdezni Andrew-t, hogy elvinne-e engem, mert Julio & Ana nem jönnek. Velük akartam menni, de Julio mondta, hogy nem kíváncsi Andrew fejére, és a sört nem tudja élvezni az ő társaságában. Olyan cuki volt, szerdán kérdezte tőlem, hogy voltam-e Bibivel a Tavern-ban előző este. Mondtam, hogy dehogy is, még harizom rá. Erre ő mondta, hogy nagyon helyes, meg hogy „your heart is still bleeding”. Ugyanis ezzel hülyéskedtem kedden, amikor elmondtam Julio-nak és Ana-nak, hogy ordíbált velem. :) Meg hogy a szívem darabokban, és ha iszok egy sört a Tavernban, akkor seggbe fogom rúgni, nem pedig jópofizni vele. De most kénytelen vagyok megkérni, hogy vigyen el, mert a lányok is már ott lesznek, mire végzek. Bibinek meg újfent szombaton van a szabadnapja, úgyhogy csak Martin meg Andrew lesz a konyhán, aki megy Garry party-jába. Kimberly nagyon megszívatta Bibit ezzel a szabadnappal, mert senkinek nincs day off-ja aznap, így egyedül lesz...sátáni egy nő, az tuti.
Puszi és majd írok a szombatról egy arra alkalmas pillanatban! :)
És a képek:


 na, így néz ki a park szerkezete :) a baloldali tónál voltunk múltkor, az a Cascade Lake. Ahol most voltunk az a Mountain Lake, a jobbolodali kék paca

 a kilátás



 ezt a sört is kipróbáltam :)


Ő Dita és Jason

 itt látható a kötél, és a szemben lévő szigetre úsztunk át



 Jason még próbálkozott pár helyen a horgászással, így születtek ezek a képek (olyan szép a víz színe)

 azóta ez a háttérképem :)





6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az biztos ! Puszi: anyád

    VálaszTörlés
  2. Tévedek, itt tényleg mindenki másnak megvan rajtam kívül a 18+os változat címe? :P :D
    Nagyon csendben van mindenki... ;) :D Ildikém, privátban kérném a címét a cenzúrázatlan verziónak! Danke! ;) :D

    Amúgy szép a hely... és hiányzol nagyon! Puszi

    VálaszTörlés
  3. Erről a helyről a kalandfilmek jutnak eszembe, ahova elmegy a család a gyerekekkel és valakit mindig próbálnak elveszíteni útközben:D

    VálaszTörlés