2012. július 4., szerda

 Néhány kép

 Muzlim, a kismajom eszi a banánt :) ez a social security-s napon készült

 Walmart! :)

 Ő Dasha

Én, egy konyhában töltött nap után

 Bibi és Muzlim

 A piros pólós bácsi Dimitrij, a szőkét nem tudom, nem is érdekes

 Ezt Alia facebookjáról szedtem, tehát a lány Alia, a mellette lévő utas meg Garry, aki szintén a konyhán dolgozik
a jobboldali Jackie, aki olyan cukin nevet, szintén a konyhán dolgozik. Szeret piálni :)

Ő Flor, a másik el salvadori konyhás
(Julio és Ana - ők férj és feleség, szintén El Salvadorból, és a negyedik Jackie)

 A feka pasas Wood, ő is valamilyen vezérszemély itt a camp-ben

2 megjegyzés:

  1. Ez a Wood olyan mint a Tvájlájt első részében a fekete hippi vámpír. :D

    Amúgy én már kavarodok a nevekkel. A Muzlim és a Mazlum egy és ugyanazon személy? :D

    VálaszTörlés
  2. Mazlum a rendes neve, csak bajban vagyok az írással :D egyébként ezt a hibát pont azért tettem bele, hogy teszteljem a kedves olvasóimat. :)
    Balázs, ötös, átmentél a teszten! :D

    VálaszTörlés