2012. július 3., kedd

Vége a keddi napnak is 

Holnap meg jön a megérdemelt day off-om, már alig várom. Lesz majd tűzijáték is este, úgyhogy igyekszem jó sok képet készíteni. Ami vagyis aki kiverte ma a biztosítékot nálam az Kimberly volt... Csak vasárnap nincs a konyhán egyáltalán, a többi napokon meg kb 3-5 között megy haza. Beérkeztünk a konyhára szépen időben, elkezdtünk Bibivel segíteni ott, ahol kellett. Erre jön Nate, hogy menjünk ki takarítani a lodge-ot. Én, Bibi, és még hozzánk csapódott Mark, egy amerikai srác valamint Jackie, a konyha el salvadori részét erősítő erős testalkatú nő. Nem volt ezzel akkora gond, mert esett az eső, tényleg piszkos volt a lodge. Azért zárójelben halkan megjegyezném, hogy múlt héten is ugyanígy Kimberly miatt kellett pénteken vagy szombaton ebédlőt takarítani. Meg még egyszer a hét elején is. Tehát kimentünk, elkezdtünk felsöpörni, felmosni, ablakot takarítani, a küszöbnél a szőnyegeket kiporolni, asztalokat, székeket tologatni stb. Eljött a kettő óra, a 10 perces ebédszünetünket elkezdtük. Az ebéd csirkesaláta volt spenótos tortillával, és káposztasalival. Az amerikaiak mindenbe beleteszik a zeller zöld részét, az pedig annyira nemfinooom... :(
Na, de majdnem eltértem a tárgytól. Odajött hozzánk Nate, és mondta, hogy nem azért takarítjuk a lodge-ot, mert ő szeretné, hanem mert Kimberly akarja. Hozzátette még azt is, hogy Kim mondta neki – mármint Nate-nek- és Andrew-nak, hogy nekünk (Bibinek és nekem) könnyű feladatokat adnak. Hát baszki, nem is asztaltologatásra jelentkeztünk, hanem konyhai munkára, ami azért nem egyenlő a folytonos takarítással. Tényleg nem esik nehezemre a munka, de például a felmosórongy is olyan nehéz, főleg vizesen, hogy másnapra mindig izomlázam van, pedig nem vagyok gyenge. Meg a hatszázezer ablak lemosása egy héten kétszer azért túlzás szerintem...mire hazajövök DAGADT KÉTAJTÓS SZEKRÉNY leszek. És ebben az a legnagyobb igazságtalanság, hogy Ditát vagy Laurát egyszer nem küldte ki Kim, hogy akkor most ti ketten takarítsátok az ebédlőt. Mindig mi vagyunk azok, akikre rásózzák. Ráadásul ott volt még műszakban Jacek, Marcin, a két lengyel és Jason, az amerikai FIÚ...Az nem szúrja a szemét, hogy ők „könnyű” feladatokat kapnak. Mármint, hogy soha nem kell takarítaniuk. Délben volt az ebéd, kb fél 5-ig takarítottunk, mert akkora a helység. Ráadásul van még egy terem is, az a „Library” (nincs ott könyv, nehogy azt higgyétek :) ), ahol van 4-5 asztal és amit szintén ki kellett csinosítani. Az már csak hab a tetején, hogy kb óránként kijött szemlét tartani, vajon dolgozunk-e...
Szóval elég nagy szemét ez a nő, nekem ez a tapasztalatom vele kapcsolatban. Ami még szemet szúrt, hogy amikor tegnap megkaptuk a name tag-eket, Dita-nak Dits volt ráírva. Kérdeztem is tőle, hogy ez a beceneve vagy elírták véletlenül. Mondta, hogy ez a beceneve. Nekem ILDIKO van rajta, amit hibajavítóval korrigáltam Ildi-re. :) Kim rendezte ezeket a „névtáblákat”, és mivel nem tudhatta, hogy Ditának mi a beceneve, gyanítom őt megkérdezte mit szeretne a name tag-jén látni. Jó, ez nem nagy dolog, de azért ilyen apróságokat is észre lehet venni, főleg két hét után.
Amikor végeztünk a lodge takarításával, bementünk a konyhában lévő mosdóba, kezet mosni. Épp akkor készült hazafelé Kim a két sátánkájával. Erre kérdezi tőlünk, hogy mit csinálunk itt, bathroom party van, vagy mi. Gondoltam HAHA, nem tudom mi mást csinálhatnánk a mosdóban nyitott ajtónál.... és mondtam neki, hogy csak kezet mosunk, mert végeztünk...és vigyorogva mondta, hogy ijesztő, hogy ennyi ember van a mosdóban vagy valami ilyesmi. Gyorsan beszél, úgyhogy nem mindig értem meg amit mond. Szerencsére nem ő adja ki a feladatokat, hanem Nate vagy Andrew. Vagy Michelle, aki szintén amerikai nő, idősebb, de nagyon aranyos és kedves.
Ma Nate volt a főnök, én a dishroomban voltam Jackie-vel és Bibi-vel, 23 asztal után kellett tisztaságot varázsolnunk. Viszont fél 8-kor végeztünk, aminek örültem nagyon. Betankoltam egy cinnamon rolls-szal útravalónak, Bibi meg csórt nekem forrócsoki porokat. Ez volt a revans... és a háborúnak még nincs vége. HAHAHAAA :)
Puszi haza! Anya neked meg főleg!
ui.: nem tudom miért csinál néha hivatkozásokat a szavaknál, meg most a címnél ezt a kiemelést....-_- 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése