2012. július 8., vasárnap

Csütörtök

Ma nagyon jól indult a nap, szokásos módon elaludtuk Bibivel a reggelit, de mint említettem ez nem para, mert akkor jutunk kajához, amikor csak akarunk. Michelle kiadta feladatnak, hogy készítsünk megint szeretet csomagokat a hétvégi kirándulóknak. Ezzel nagyjából fél 5-5-ig elvoltunk. Pepecselős feladat, mert nem túl jó, ha mondjuk egy vega sonkás szendvicset kap, vagy valakinek éppen nem jut semmi. Bár annyi minden van a zacsiban, hogy éhen nem halnának, az tuti. Ez a munka azért áldás is, mert ilyenkor békén hagynak minket, hiszen a papíron rajta van, hogy miből mennyit kell belerakni a csomagokba. Ja és Bibivel csináltunk humuszt! És természetesen finom lett. :) Elérkezett a vacsora, hal volt rizzsel és párolt zöldséggel. Desszertnek brownie, amit most az egyszer kihagytam, mert erős voltam és kibírtam a napot édesség nélkül. Azaz majdnem, mert megint bedurrantottam egy csomag oreot. :)
Az ebéd egyébként hamburger volt sültkrumplival... ezt úgy kell elképzelni, hogy az ebédlőben van a hamburgerzsemle, de tényleg olyan ami a mekiben is van. A konyhán meg külön tányérokon a sajt&zöldségek, illetve a majonéz, hús, sültkrumpli. Ha elfogyott valamelyik asztalnál mondjuk a hús, akkor jön azzal a tállal vissza a konyhába, és mi újratöltjük a készlet erejéig. Én inkább humuszos szendvicset ettem sonkával, sok sajttal és paradicsommal.
Vacsora végén szerencsére a dishroom-ot is elkerültem, mert én nyertem meg a potwash nevű helységet. Itt a nagy tepsiket kellett elmosnom, amiken a halak sültek, húsz, azaz 20 darabot. Jó sokáig tartott, de legalább nem kellett kapkodnom, nem úgy mint Bibinek a dishroom-ban. Ma én voltam a soros, hogy kitakarítsam a wc-t. Annyira nem vittem túlzásba a dolgot, mert csak felmostam ott, meg szöszöltem egy kicsit, hogy úgy tűnjön, mintha nagyon alkotnék valamit. :) Egyébként teljesen rendben van a helység, meg a délelőtti műszakban is kitakarítja valaki, mielőtt hazamenne, szóval tényleg felesleges kétszer 1 nap...
Fél 8 volt, mikor végeztünk a felmosással, ami kb az utolsó fázisa a munkának, erre mondja Andrew nekem és Siya-nak, hogy fejezzük be a granolát.
Így néz ki nagyjából:

Volt vagy 6 tepsink, amibe bele kellett öntenünk egy adag mazsolát és egy adag szárított áfonyát, ezt pedig összekeverni. Mivel a granolát úgy sütik, teljesen összeáll egy tömbbé, amit valamilyen módon műzliszerűvé kell tördelni, ami azt jelentette, hogy huss a felmosásnak, tiszta ganyé lett a konyha..megint. De ez már senkit nem érdekelt, mindenki haza akart menni. Julio, Ana és Bibi is besegített, hogy gyorsabban végezzünk, de tiszta hülye ez az ember, ilyenkor kiadja feladatnak.
Offolok:
Dita a szoba egyik amerikai lakója, már vagy másfél hete köhög, de a legundorítóbb módon: krahácsol, csulázik fuujj.. ez még nekem is sok. Ez azért para, mert mi szinte mind a konyhában dolgozunk, szóval ha ágynak dőlünk miatta, akkor éhen hal a tábor. Velünk együtt. És ami a legnagyobb baj, hogy van egy Health Hut nevű ház, ahova be lehet feküdni, és addig ott lehet aludni esténként, amíg jobban nem érzi magát az ember. Bármi bajjal lehet oda menni. Bibinek a szeme ma vörös lett, adtam neki még este az aloe verás szemcseppből, valamennyit javult már. Reggel el is ment a Health Hut-ba, ahol mondták, lehetséges, hogy Dita a baj forrása. A szobában már Laura is elég erősen köhög és szarul van, Petra, Nóri, Iva, Bibi és én is elkezdtünk köhögni, szóval hurrá. Itt pedig munka szempontjából nagyon tesznek arra, hogy hogy érzed magad. Ha pl nem mennék három napig, lehet a 4. napon már nem is kellene munkába mennem, vagy ha igen, akkor 1 hónapig nem lenne szabadnapom. Mindenesetre nem akarom kipróbálni egyik opciót sem, igyekszem sok brokkolit és spenótot enni, hogy egészséges és erős legyek. :) Uuuuuh, veszélyes dolog itt a betegség, de tényleg. Holnap be is veszek egy Neo Citrant, biztos ami tuti.
Pusziii
Mivel ezt csütörtökön írtam, update-elem magam: bevettem a Neo Citrant, mert szarul voltam. :)


7 megjegyzés:

  1. Ez a krahácsolós, köhögős dolog tényleg nagyon undi lehetett... :S
    Ggyógyulgassál, nehogy feldobd a csülkeidet! :o :)

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást Séf néni! Vigyázz magadra, nehogy éhen haljanak a dagadt kis amcsi bogyókák! :D

    VálaszTörlés
  3. Jobbulj, nehogy lefogyjanak egészségesre az ámérikai népek! :D

    Amúgy szerintem örülj, h 2x takarítják a wc-ket. Legalább nem halmozódik a sok mocsok és miegymás... :D Úgyhogy ez ellen ne protestálj, mert csúnya meglepetések lehetnek belőle. :D

    VálaszTörlés
  4. Merem remélni,hogy eszed mindennap a multitabs-ot?Vigyázz magadra!
    Olvasod a cetliket?Puszi:anyád
    U.I.: Látod milyen szorgalmasan nyomom a rizsát?

    VálaszTörlés
  5. anya, esküszöm eszem! minden reggel, amikor felkelek, beveszem a B-vitamint és a multitabsot. ez nélkül el sem indulok a munkába. :)
    igen, látom, örülök is neki, hogy írsz, mert így tudom, hogy olvasod. :)

    VálaszTörlés
  6. huhú, hát én is itt vagyok ám:)

    VálaszTörlés
  7. kircsi :) majdnem teljes a banda :)
    Már jobban vagyok köszönöm! :) :) Jelentem a wc-t kitakarítottam tegnap, úgy csillogott, mintha új lett volna. :)

    VálaszTörlés