2012. augusztus 2., csütörtök

 Szombat


Jaj, most csütörtök van, azt sem tudom, hogy hol kezdjem el. Ott hagytam abba, hogy megkértem Andrew, hogy vigyen el engem, Martint és Olgát Garry bulijába. A lényeg, hogy ő vitt el minket és még Petrát is. Negyed tíz előtt érkezett a kabinunk elé, így beszéltük meg. Írnom se kell, hogy mire odaértünk, az emberek nem nagyon voltak józanok. :) Bibi úgy örült nekem, tiszta részeg volt már, de aranyos volt nagyon. :) Jó, én is ittam utána, de nem voltam atom részeg, csak olyan kellemesen ittas. Ott volt Nate, Iva, Bibi, Nóri, Jacek, Jason, Laura, Garry (naná, hiszen ő szervezte :)) és Chris. Az utóbbi jóképű faszi, Lynda-nak a fia. Lynda az táborban (pontosabban az irodában) dolgozik, ő vette fel pl Nórit, Dasha-t, Petrát és Olgát. Ő intézi a nemzetközi staff dolgait, nagyon kedves néni.
Igazából nem tudok sokat írni a buliról, csak azt hogy nagyon jó volt. Bibi csinált képeket az estéről, majd elkérem tőle és feltöltöm. Andrew csinált nekem marshmallow-t a tűznél, amit két tábla csokival fogtam meg. Mert ott még annak is megvan a művészete, hogy hogy eszed ezt a pillecukorszerű izét. Aztán nem tudom miért, de Laura is csinált nekem egyet valamikor az este folyamán. Hát az valami isteni volt. Úgy nézett ki, mint a szendvics: keksz, csoki, marshmallow, csoki, keksz. Uhh, még mindig folyik a nyálam, ha rágondolok. Mondtam Jasonnak is, hogy Laurita milyen finomat főzött nekem, de azt állította, hogy ő csinálja a legjobb marsmallow-t. Így született meg a harmadik kalóriabombám az este folyamán. Ugyanúgy csinálta mint Laura, de mégsem volt olyan finom. Annak viszont nagyon örülök, hogy háromszor is volt szerencsém enni ebből a híres kajából és egyszer sem kellett magamnak csinálnom. :) Volt mindenféle kaja, lehetett grillezni is stb. A konyhában volt egy epres pite...nem tudom ki volt az első, aki belazabált, de utána mint a hangyák, mindenki rácuppant. Az is olyan nagyon finom volt, pláne tejszínhabbal...
Valamilyen módon elérkezett a 2 óra, a curfew vége, ezért páran úgy gondolták, hogy elindulnak haza. Alia nem akart vezetni, mert ivott, így én és Bibi ott aludtunk Garry, vagyis pontosabban Chris házában. Aliát bírom, ő tényleg nem vezet, ha iszik. Garry egyébként egy elkülönített házban lakik, de a party gyakorlatilag Chris házában volt. Szóval megtámadtuk a kanapét, én Lolo, a beszívott kutya mellett aludtam el. Tényleg be volt szívva, ugyanis Garry-nek volt egy fehér sátra, amiben azokat a bizonyos zöld növényeket termesztette. Volt szerencsém a két szememmel megnézni...mint az amerikai filmekben. :) Másnap reggel Chris készített nekünk waffle-t, baconnal és tojással. Nagyon finom volt, utána elindultunk Alia autójával vissza táborba.
Olyan fáradtak voltunk, hogy Bibivel kicsit el is késtünk a munkából, de nem volt para, mert Kim nem volt az irodában. Meghalt a nagymamája és ezért pár napig nem volt a konyhán. Hétfőn és kedden Nate volt a főnök. Tiszta mennyország volt. :)

1 megjegyzés: