2012. július 30., hétfő


 Szerda


Azért a keddet tömören összefoglalom. :) Andrew volt a főnök aznap, a hétfői viselkedése után próbált javítani a helyzetén többször is. Például megdicsért párszor, meg segített ebben-abban, pedig ez nem szokása. Na mindegy, nem is ez a lényeg, hanem én folytattam a durcit, mert még tényleg mérges voltam rá. A műszakunk finish-ében voltunk, amikor Nate felhívta a konyhát telefonon, és Bibivel lebeszélték, hogy Andrew befurikáz engem és őket a Tavern-ba munka után. Bibi próbált meggyőzni, hogy menjek velük, meg hogy nem haragudhatok Andrew-ra egész nyáron, szóval tarstak vele, ne hagyjam kaksiban. Tényleg nem volt kedvem a társaságához, meg ahhoz, hogy nekem tegyen szívességet azzal, hogy bevisz a kocsijával, úgyhogy nem mentem. Andrew már a kabinunk teraszán várt, amikor Bibivel kiléptünk az ajtón. Én a laundry-ba, ő pedig a Rouche kabinba (Andrew, Alia & Nate kecója) akart menni. Mondtam neki, hogy én nem megyek, mert a szennyesem akarom kimosni, meg „repjegyet intézek” Dáviddal. Mondta, hogy dobjam le a szennyes cuccom a laundry elé, és tartsak velük. Vágott egy szomi fejet, aztán elindultam a célállomásom felé. :) Bibi aztán mondta neki az autóba, hogy még mindig haragszom rá, azért voltam olyan aznap, és azt is javasolta neki, hogy talán még egyszer bocsánatot kellene kérnie tőlem. Andrew meg mondta neki, hogy pedig ma direkt olyan szépen viselkedett, de akkor még egyszer bocsánatot kér.
Elérkezett a szerda, Andrew a day off-ját töltötte, szóval hálaajóistennek Nate volt a góré. Őt imádom, tényleg, olyan egy hülye. Főnök, de másképp viselkedik, mint Andréjko. :) Kedd este megtudtam, hogy a „maintenance fiúk Jason-ja” barbeque party-t rendez a házában, és meghívott kb mindenkit a Smith Cabin-ból. Bibivel munka után tudtunk csak elindulni, 10 előtt oda is értünk. Addigra mindenki belakott a kajával, de nem is baj, nem akartam már enni olyan későn...
Bibi nem tudta, hogy ez nem egy nyílt party, így meghívta a Rouche kabin lakóit is. Nate nem volt otthon, így csak Alia és Andrew jött velünk. Én továbbra sem vettem észre, Aliával voltam. Azt kiemelném, hogy Jason háza kb 5 percre volt, de mind a két jómadár autóval indult el. Mi Alia kocsijával mentünk.
Nagyon jó volt az este, ott voltak már a fiúk is kb 7 óta. Ja és Jason megkínált rákkal. De nem olyan picikével, ami spanyolban volt, hanem azzal a tenyérnagyságú állattal. Megkóstoltam, nem volt rossz, de nem is repetáztam belőle. :) Ahogy közeledett éjfél (curfew time), mindenki szállingózott haza, én is menni akartam Nórival és Mazlummal, de Bibi és Jason meggyőzött hogy maradjak a curfew végéig (2 óra). Mondta Jason, hogy nézünk filmet meg zabálunk jégkrémet oszt jó lesz. :) Ott volt Petra, Bibi, én, Nate és Jason. Aztán visszajött Andrew is, ő csak az autóját vitte vissza. Ültünk egy ideig a tábortűznél, Andrew újfent megdícsért, hogy milyen ügyes vagyok már a konyhában. Mondtam neki, hogy „I try to do my best, after that Monday...” utalva arra, hogy fasz voooolt. Akkor még kétszer bocsánatot kért, de mondtam neki, h nem kell, nem erről van szó. Csak mérges voltam rá, mert ok nélkül kiabált velem. Beismerte, meg mondta, hogy nehéz dolgunk lehet, mert nem az angol az anyanyelvünk. Bibivel a szájába rágtuk, hogy legközelebb ne fél mondatokat dobáljon nekünk és akkor talán értjük is mit akar. Ugyanis már tudom miért ordította le Bibi fejét. Kb ugyanaz volt a szitu: almákat pakolt műanyag zacsikba és Andrew azt akarta, hogy kötözze meg a zacskókat azzal a drót cuccal. Nem tudom mi a magyar neve, de angolul „tvisztááááj”, ez lényeg. Andrew meg csak ordibálta Bibinek, hogy „TVISZTÁÁÁJ, TVISZTÁÁÁÁJ!” szegény meg ugye azt se tudta mi az. Most már egy életre megjegyezte, azt mondta. :)
A lényeg, hogy kint a hóban lerendeztük dolgot és elmondtam neki, ami piszkálta a csőröm. Aztán bementünk, bevágódtunk a kanapéra és elkezdtük nézni a „Puss in boots”t. (ennyire ne legyek részletes, ugye?) Curfew után elindultunk haza Petrával és Andrw-val, Bibi és Nate lemaradt beszélgetni.
Ja, Nate augusztus elejétől már nem fog itt dolgozni. :((( Van egy komoly betegsége, ezért hazamegy a városába és kezelteti magát, kórházba fekszik. Bibi mondta, hogy egy héten legalább egyszer be kell vennie erős fájdalomcsillapítókat, mert az egész teste elviselhetetlenül fáj. Meg van más problémája is, ráadásul az ex feleségével sem túl jó a viszonya.
Tehát hazamentünk kettő után, természetesen a vaksötétben, mert senki sem hozott magával zseblámpát. Jelentem, most már nekem is van, kölcsönvettem egyet a laundry-ból. Ott van a lost&found részleg is, találtam egy szemrevaló zseblámpát, már egy ideje azt használom. Az elem már haldoklik, de aggodalomra semmi ok, megvan az utánpótlás zseblámpa. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése