2012. július 24., kedd


 Day off-om


Máris kedd van, eléggé elhavazódtam az írással, Ti meg gondolom alig tudtatok aludni az izgalomtól, hogy milyen volt a szabadnapom. :) Mákomra sütött a nap, úgyhogy ebéd után az volt a fergeteges tervem, hogy kifekszem valahova napozni. Petra, aki a laundry-ban dolgozik, végzett az aznapi munkával, ami azt jelenti, hogy nem volt szennyes, amit ki kellett mosnia. Ezért megkérdezte Lindát, a főnökét, hogy elmehet-e pár órára velem. Örültem nagyon, mert legalább nem voltam egyedül, úgyhogy kerestünk egy helyet, ahol tudtunk napozni. Azért mérges is voltam a helyzetre, hogy kb 2-3 körül tarthatott egy nagy szünetet. Mi meg úgy be vagyunk táblázva a konyhában, hogy a 30 perces szünetünk egy perccel se lehet több, mert figyelik....Olga, aki Petra társa a laundry-ban, általában 9-kor még a kabinban üti el az idejét, annak ellenére, hogy 9-kor már a”munkahelyén kellene lennie. De mivel Linda nem lesi őket, hogy mikor érnek munkába, nagyon szerencsés helyzetben vannak. Nórival és Dasha-val együtt. Linda egyébként az Office-ban dolgozik, intézi a tábor dolgait, nagyon aranyos nő.
Szóval megint eltértem a tárgytól. :) 4-5 között visszamentünk, neteztem egy kicsit, mert tervezzük, hogy rendelünk a walmart-ból dolgokat. A laundry-ban használható mosószer például egy kalap fos, alig viszi ki a retket a munkás cuccaimból. Meg egyébként is fogyóban van a tusfürdőm, fogkrémem meg ilyenek. Ott minden olcsóbb, mint az Island Market-ban. Ráadásul 45 dollár felett ingyen elszállítják a camp-be, szóval még a hülyének is megéri, nekünk meg pláne. :)
Vacsi után visszamentem a laundry-ba, kikapcsolni a gépet, amikor Iva betoppant, hogy engem keres, mert Jasonnal és Dita-val be akarnak menni a városba. Mazlummal is találkoztunk, ő is velünk jött Most kivételesen nem a Tavern-ba, hanem a Madrona-ba mentünk, ami alapvetően étterem, de szolgálnak szeszes italokat is. Betoltunk pár pohár gin tonic-ot, és mivel 10-kor zár a hely, lassan mennünk is kellett. Egyre jobban bírom Ditát, meg a Smith Cabin másik két amerikai lakóját. Jó arcok, csak az elején furák voltak, nem nagyon beszéltek velünk.
Pénteken enyhe hangover-rel ébredtem, de azért lazán kibírtam a napot, mert erős vagyok. :) Aznap Andrew volt a főnök, csodálkotunk, amikor 8:10-kor azt mondta mindenkinek, hogy „go home”. Este bementünk a Tavernba, szokásunkhoz illően. Petra, Nóri, Iva, Bibi és én. Mazlum Jasonnal, Laura-val és Dita-val ment be, a parton ittak egy ideig. Mi meg eldöntöttük, hogy bemegyünk a kisboltba, venni valami alkoholt, mivel úgyis egész este sörözni fogunk, valami mást is akartunk inni. Igazából fogalmam sincs, hogy milyen alkohol volt benne, de én egy dobozos üccsit vettem cranberry (bocs, nem jut eszembe a magyar neve) ízesítésben. Egyébként itt még a csapból is cranberry folyik, nem rossz...nem rossz :) Ja és vettem hozzá peanut butter-es snickers-et. Mmmmmmmm:) Több ízesítésben is lehet kapni, eddig ez volt az első, amit kipróbáltam.
Petrával elkezdtük játszani a pitcher-es játékot, ahogy ő nevezi. :) Első kancsót ő állja, a másodikat én. Már megint karaoke-ztunk pár számot, én ügyes voltam és mindig kerültem a mikrofont. Volt Abba, Nirvana (én választásom, ebbe Andrew is beszállt), Cher, Michael Jackson és Spice Girls /tőlük a Wannabe...khmm Szilvi és Csilla... :)/ Andrew volt a doorman, már megint, de éfjél után ő is csatlakozott hozzánk. Ilyenkor annyira más a viselkedése a konyhaihoz képest. Ott ültünk egy nagy asztalnál Andrew, Petra, Bibi, Iva, Nóri, Jason1, Jason2, Laura, Dita, Mazlum, Alia és én. Gyorsan eljött a záróra, szerencsére szereztünk fuvart a visszaútra. :) A maintenance fiúk Jason-ja vitt haza engem, Bibit és Nórit. Curfew után voltunk, de azért zseblámpát nem használtunk, nehogy baj érjen minket. Dita-t, Laura-t és Jason-t már megfogták egyszer, felírták a nevüket, és asszem Kim is elbeszélgetett velük. Ittasan, autóval és zenét bömböltetve érkeztek a táborba, a firefly-ok meg egyből lecsaptak rájuk...mondjuk nem is volt nehéz rájuk találni, úgy hogy a nagy kussban egy zenélő autóval cirkáltak.

6 megjegyzés:

  1. Eszel és piálsz...el sem hiszem, hogy néha azért dolgoznod is kel :D
    A Snickersből csekkold a többi fajtát is! :P
    http://www.google.hu/imgres?um=1&hl=hu&sa=N&rlz=1C1FDUM_enHU472HU472&biw=1280&bih=675&tbm=isch&tbnid=MSIHuWPyLBR4fM:&imgrefurl=http://www.crankcrankrevolution.com/2011/02/candy-review-way-too-many-types-of.html&docid=ZYBAX9iH3p4ixM&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/-vqJwFhkl_ng/TVgSjGtmiKI/AAAAAAAAAig/-tGS_noICTs/s1600/snickers.jpg&w=800&h=500&ei=gysQUM7CNqaG4gSMh4GoBA&zoom=1&iact=hc&vpx=175&vpy=162&dur=1578&hovh=177&hovw=284&tx=177&ty=87&sig=108530993769585085737&page=1&tbnh=121&tbnw=193&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:0,s:0,i:71

    VálaszTörlés
  2. "A maintenance fiúk Jason-je" Hmmm :D

    VálaszTörlés
  3. maradjon energia a partiállatban szeptemberre is:)
    puszik

    VálaszTörlés
  4. A végén még alkoholista leszel és majd itthon mehetsz elvonóra !
    Puszka:anyád

    VálaszTörlés
  5. nem leszek alkoholista! sokba kerül. és tényleg szarrá dolgozom magam, úgyhogy egy héten egy görbe este jár nekem is.

    VálaszTörlés
  6. van lila snickers is: http://www.google.com/imgres?um=1&hl=en&newwindow=1&sa=N&tbm=isch&tbnid=OBQ_vyJeCjwuyM:&imgrefurl=http://candyhero.com/mars-snickers-dark&docid=ErusaYNyDnwy3M&imgurl=http://candyhero.com/static/files/1588.jpg&w=416&h=276&ei=d5ARUJjNMIn3iwLX8IH4Dw&zoom=1&iact=hc&vpx=595&vpy=4&dur=1756&hovh=183&hovw=276&tx=137&ty=76&sig=108924379197273910664&page=2&tbnh=123&tbnw=186&start=15&ndsp=20&ved=1t:429,r:12,s:15,i:217&biw=1280&bih=709
    ez lesz a kövi

    VálaszTörlés