2012. július 12., csütörtök

Csütörtök



Sziasztok!
Tegnapi nap egy nagy shit volt munka szempontjából. Csak Andrew volt bent, Kimberly aznap szabadnapos volt. Szerencsére...nem tudom milyen lett volna Andrew idegállapota, ha még ő is ott lett volna a konyhán. Én szinte egész nap jégkrémeket csomagoltam. A boss vacsora előtt kb olyan 4-től meg volt őrülve, kapkodott és idegbetegeskedett. Ami miatt mi is idegesek voltunk... Valamit elkezdett magyarázni nekem a pulykával kapcsolatban, hogy fel kellett szeletelnie, ami sok időbe telt, azután 1 órára be kellett tennie megint a sütőbe, és akkor volt 5 óra. A vacsi meg 6-kor kezdődik ugyebár. De végülis minden megvolt időre. Az a baj, hogy van kb 47-50 asztal és nagyon kell sietni a kiszolgálással. Egy vagy két ember porciózza tálakba az adagokat, ha kell, akkor lefóliázza a harmadik, egy negyedik ember meg pakolja ki a pultra evőeszközzel ellátva. És ekkora mennyiségnél tényleg idő, hogy minden a pulton legyen egyszerre. Na mindegy, megcsinálta/megcsináltuk, de azért mindenki stresszelt aznap. Elmondja, hogy mit csináljak, de az oregoni akcentusa és a gyors beszéde miatt nem mindig fogom fel, hogy mi a teendőm. De lényeg az, hogy nem magyarázza el jól a dolgokat, akar valamit, de máshogy mondja el. Szóval értitek. :) És ezzel nem csak én vagyok így, hanem a többiek is. 
Ma day offom van, juhúúúúúú! :) Elmegyünk 2-3 körül Jasonnal, Ditával és Kelly-vel a Cascade Lake-hez, ami a Moran State Park-ban található. Van ott valami magas rész, ahonnan bele lehet ugrani a tóba, ha összeszedem addigra a bátorságom, akkor én is ugratok. Ugyanis a víz rohadt hideg lehet...Ha nem leszek bátor, akkor csak napozok. végreeee... első alkalommal a szigeten. 



Google-ról szedtem ezeket a képeket, holnap vagy holnapután megírom a mai élményeimet. :)

Így néz ki a sziget. Mi Eastsoundtól északi irányban vagyunk. Ezért írom, hogy meg van lőve az ember, ha nincs autója. Ahogy látjátok, a komp és a Moran State Parki is jó messze van autó nélkül. 

Háhá, kijátszottam a blogot, mostantól kiemelem a szöveget, amit írok és látható lesz mindig. :)
Ildi - blogspot: 1-1000
Puszilom minden kedves olvasómat!

2 megjegyzés: