2012. július 2., hétfő


Jön az elmaradt bejegyzés a péntekről


Mivel Bibivel 20:30-ig a konyhán voltunk, addigra a többiek már a Tavernban voltak. De mielőtt még a lovak közé csapnék, először leírom kik is laknak a Smith Cabin-ban, azaz a mi kis vityillónkban.
Daisha – az egyik orosz lány, aki sajnos nem tud velünk jönni a pubokba, mert 20 éves. Ő Nórival dolgozik a country shop-ban, nagyon jó dolguk van.
Olga – a másik orosz, aki elég furán viselkedik. Biológiailag ő az idősebb, 23 éves, de úgy viselkedik mint egy 16 éves. Még nem jöttünk rá, hogy mit keres itt a táborban, mert nem is beszél senkivel sem, meg tiszta zárkózott.
Petra – ő a másik cseh lány Iva mellett. Ő a laundry-ban van, Olgával. Nekik is jó dolguk van. :) Az a feladatuk, hogy belerakják és kivegyék a ruhákat a mosó- illetve szárítógépekből. Szóval elég lightos. Most épp a laundry-ban vagyunk, innen írom a blogot. :) Petra nagyon aranyos, őt bírom. És mivel ő a laundry-s, protekciónk van, mert elméletileg ki kellene várnunk a sorunkat, de mivel nekem pl szükségem van holnap a ruhámra, ezért bepofátlankodok a többi táborozó elé. Így már ma lesznek tiszta cuccaim. :)
Dita – ő amerikai, szintén a konyhán dolgozik.
Laura – ő is ugyanez. Az elején nem jöttünk ki velük valami jól, de most már megolvadt a jég. Amikor a Tavernban vagyunk, Laura kimondottan kedves, meg együtt is dolgozunk velük a konyhán. Főleg én és Bibi, mert mind a ketten az evening shift-ben vannak. Ami érdekes, hogy nekik nem 1, hanem 2 day offuk van... szemetek. Nekem meg gyakorlatilag nem is volt szabadnapom a héten. Azt a napot tekintették annak, amikor szerdán elmentünk a social security cardot elintézni.
Nóri – a másik magyar lány, akivel páran találkoztatok is. Nincs semmi gondom vele sem, állati békés lélek vagyok. :) Bibi azért mondta nekem, hogy furcsálja a viselkedését a tavalyihoz képest. Akkor visszafogottabb volt, most meg nem tudom hogy megfogalmazni. Próbál mindig a középpontban lenni. Talán ezzel leírtam a viselkedését.
Bibi és Iva – mind a kettőt nagyon szeretem, főleg Bibit, gyakorlatilag állandóan együtt vagyunk. Ő a fekete hajú lány.
A fiú szobában van egy orosz srác, Vladimir, aki még Olgától is furábban viselkedik. Dávid, aki a magyar srác, mondta, hogy nagyon jófej, de a lányok előtt leblokkol. Annyira, hogy nem beszél egy szót sem, és még rád sem néz. Ez atom kellemetlen szerintem. Az első hetem végén egyik este kitalálta Iva, hogy hívjuk át a fiúkat a szobánkba. Mondtam neki, hogy oké, mert az a bunkó orosz még nem is mutatkozott be. De úgy, hogy egy asztalnál kajáltunk minden nap. Szóval átjött, nagy nehezen bemutatkozott...aztán leült Iva ágyára és kussban volt végig. Iva laptopja be volt kapcsolva, és úgy képzeljétek el, hogy egy szót nem váltottunk, hanem wordbe írta nekem, amit akart kérdezni tőlem. És lusta voltam gépelni, úgyhogy a választ úgy mondtam neki. De tényleg fura nagyon. Meg kb fél órája sincs, hogy ismertük egymást és azt írja a wordbe, hogy „I like you”. Hát mondom mi a szösz már, aztán kitörölte amit írt. Na mindegy, róla ennyit.
Jacekről már írtam, az első lengyel. Ő is ott volt, amikor Seattle-ben a hotelben aludtunk. Eleinte nem volt vele semmi bajom, de most, hogy beindult a munka, látom rajta, hogy nem akar semmit sem csinálni.
Marcin a másik lengyel f*szkalap. Ő detto olyan mint Jacek. Mondták a lányok is, hogy Marcin nagyon gáz, csak a baj van vele, és nem is értik, hogy Kim miért vette fel újra. Ez a két majom simán elnézi, hogy mi lányok (Iva, Bibi és én) tologatjuk az asztalokat, meg cipeljük a székeket a lodge-ban. Ilyenkor annyira elönti a gőz az agyamat. Már többször szóltam Jaceknak is, hogy segítsen már, Iva is Marcinnak. Ha nem szól nekik senki sem, hogy ezt vagy azt kell csinálni, akkor simán elvannak úgy egész nap.
Van három török, az egyik a Muhamed, vele nem sokat beszéltem eddig, ő is nagyon zárkózott volt az elején. Amikor Seattle-ből elindultunk Anacortes-ba, a kikötőhöz, a kompon nem is ült velünk egy helyre. Most már azért nyitottabb. A másik két török meg nagyon cukifej. Az egyik Mazlum, ő a maintenance (wc takarítás stb) staff egyik tagja, a másik meg Siyam, aki a konyhán dolgozik, ugyanakkor amikor én.
Sajnos a day offokkal eléggé kiszúrtak velem, mert nekem szerdán lesz a szabadnapom, a többieknek (Bibi, Iva, Nóri, Mazlum, Dávid, Vlad, Muhamed) ma volt. Az egyetlen ember, akit tudok, hogy szerdán van szabadnapja, az Jason, szintén a Smith Cabinból. Ő amerikai srác, jófej nagyon, és van kocsija, ami ahogy már írtam, létszükséglet. Ami most esett le, hogy 4th of July szerdán lesz, pont a szabadnapomoooon :) Úgyhogy mindenképp bemegyek Eastsoundra és rábeszélem Jasont is.
Bocsi a hosszú bejegyzésért, a következőben tényleg leírom a péntek estét. :) Sajnos nincs sok időm írni, mert alig jutok gép elé. Ha igen, akkor meg vagy késő este, vagy napközben félórákra, ami nem elég ahhoz, hogy összeszedjem a gondolataimat és szépen leírjam. Már nagyon fáradt vagyok, a két adag szennyesem már tiszta, úgyhogy megyünk vissza a kabinba, aludni. :)
Pusziii

4 megjegyzés:

  1. Ildikó! Siyam az hova valósi? Jóképű gyerek
    bár a Csilla szerint nem !Vigyázz magadra!Ja még azt akartam kérdezni,hogy azt a piros pólós "főnököt"hogy hívják és milyen veletek?Na pusszantalak:anyád

    VálaszTörlés
  2. Siya is török, látszik is rajta. :) jóképű, ja, de amióta vett a wallmartban egy szalmakalapot, kicsit furán nézünk rá. állati hülyén néz ki vele, és azóta le sem veszi.
    A főnök az Andrew, ő Kimberli helyettese. Jófej velünk. Amióta mondtam neki, hogy nem fer, hogy a külföldiekkel takaríttatta ki az ebédlőt, azóta tényleg figyel ezekre. Egyszer Kimberly is bent volt a konyhán, és felírta, hogy kinek mi a dolga. Én, Bibi és Iva, megint be voltunk osztva takarításra. Amikor elmentem mellette mondta is, hogy ez nem az ő ötlete volt, még mielőtt azt gondolnám. Szóval nincs vele gond, tényleg!

    VálaszTörlés
  3. A country shop az micsoda? Mármint ott fenn észak-nyugaton gondolom nem annyira dívik a Taylor Swift őrület meg a country zene, Nashville és Tennessee is jó messze van. (Tyű de sztereotíp vagyok... de tényleg nem tudom mi az a country shop! :D)


    A day offok eltérő száma (amerikai vs. külföldi) kapcsán tessék a nemzeti elbánás elvére hivatkozni. :D Hogy ti bizony európaiak vagytok és itt ez dívik, úgyhogy csak szépen vegyék át ők is! :D (Najó, felforrt az agyvizem, hogy ilyeneket leírok.)

    VálaszTörlés
  4. az csak egy bolt a campben, ahol a gyerekek el tudják költeni a zsebpénzüket csupa hülyeségre. semmi extra, csak próbáltak hangzatos nevet adni neki.
    itt azért eléggé nyomják a country-t meg a country-rock-ot. :) egyszer pl ment a ring of fire is, eszembe jutottál. :)
    gondolom azért eltérő számú a day offunk, mert ők másképp vannak foglalkoztatva a táborban. én amikor elindultam, tudtam, hogy csak 1 szabadnapom lesz, csak fura, hogy az amcsiknak több van.

    VálaszTörlés