2012. augusztus 9., csütörtök

Képek a múlt hétről


 ő Jackie és Mario, a baloldalon meg a kezem :)

 Jackie és én a szegszi kötényemben



Siya, Jacek, Jacke és Martin (itt mindenki a konyhán dolgozik) 

Dasha és Jackie

Ezek a képek már Garry buliján készültek Bibinek hála:



az ismeretlen fickó Chris, akiről írtam 


 Nate-nek jó dolga volt, csak kicsit beoffolt :)

 Ő Garry, folyton feleségül akar venni



hát milyen erős férfiállat már a főnököm??! :))

Ez a kép meg egy szombat este készült, amikor Conor, Alia, Bibi és én bementünk a Tavernba. Amikor az a drogos lökött nem akart leszállni rólam

ő Conor (igen, itt mindenki borostás és/vagy sapit hord és/vagy tetkós és/vagy piercinges)

6 megjegyzés:

  1. Áldásomat adom rád és Garryre! :D

    VálaszTörlés
  2. Micsoda szép szál csokifiú! http://www.youtube.com/watch?v=KYzhrPeiloQ

    VálaszTörlés
  3. Rudi, gondoltam, hogy le fogod csapni ezt a labdát.. :)
    Csilla, az már boldogsággal tölt el, hogy örülsz a frigynek. de nem lesz belőle semmi, öreg és nem az esetem

    VálaszTörlés
  4. És milyen szép cappuccino babátok lenne!:D

    VálaszTörlés
  5. Már rendeződött a kapcsolatod Andrew-vel,hogy így a vállára kapott !
    Azt a nap barnítottad hagyd akkor inkább valamelyik török !Puszka : anyád

    VálaszTörlés
  6. Kati, az hagyján, hogy cappuccino, de még talán raszta is lenne :) :D
    Andrew-val rendeződött a kapcsolatom, még párszor azért felhoztam neki, hogy fasz volt :) De már normális :)
    Egyik török sem kell, a Te kedvenced meg elkezdett kavarni valakivel :P

    VálaszTörlés