2012. augusztus 9., csütörtök


 Hellooo


Először is bocs, hogy zavarosan írok és néha sokszor használom ugyanazt a szót, kifejezést. Visszaolvasva az előző bejegyzésem, olyan mintha egy iskolás írta volna... :/
Na, a konyhában a szokásos a helyzet, semmi extra. A múlt hétről semmi említésre méltó nem jut az eszembe, úgyhogy asszem rövid lesz ez a bejegyzés. :)
Szombaton úgy volt, hogy elmegyünk páran North Beach-re, mert valakinek van ott háza, ami a partra néz. Tudom, ez így nagyon érthetetlen. A lényeg, hogy North Beach egy partszakasz, ami public area, ami ugye azt jelenti, hogy alkoholt fogyasztani és talán tüzet sem lehet rakni. Az utóbbiban nem vagyok biztos. Aliaék tudtak egy kontaktot, akinek van háza arrafelé, és az már nem közterület, szóval ott lehetett volna akármit csinálni, sheriffel nem lett volna bajunk. Bibivel, Conor-ral (camp-ben dolgzó magasabb beosztású emberke) és Alia-val indultunk el, először bementünk a Tavern-ba, mert éhesek voltak a lányok. Aztán ott is ragadtunk. Andrew volt a doorman aznap este, miután végzett ő is csatlakozott az asztalunkhoz. Hozzánk, vagyis pontosabban mellém csapódott egy totál beszívott és részeg srác, aki utána visszatérő eleme volt az esténknek. Sajnos. Conor már finoman mondta neki, hogy húzzon elfele, és élvezze az estét más társaságban. Ezután bedurvult a helyzet, mi, lányok már komolyan elkezdtünk fosni, mert ijesztő volt a srác viselkedése. Egyszer-egyszer odakerült a székem mögé és mondott valamit nekem, hát olyankor a hideg is kirázott. :) Andrew mellém ült, hogy ha rosszra fordulna a helyzet, akkor felálljon és leboxolja a tagot. :) Viccelek ám, ilyen konfrontálódásra azért nem került sor. Az este folyamán találkoztunk a Garry party-ján megismert Chris-sel is. Én már akkor láttam, hogy nagyon fel akarta szedni Bibi-t, most is folytatta. Valószínűleg most szombaton vagy vasárnap is lesz valamilyen buli, mert Garry meg Chris is mondta, hogy akar ismétlést. Laura és Jason szintén megjelent a Tavern-ban, úgyhogy népesedett a táborunk. Én a péntek este után elég fáradt voltam, de azért ki kellett várnunk a 2 órát, a curfew végét.
Lapozok, elértünk a vasárnaphoz. :) Megégettem magam! Már megint...nem hiszem el..miért kell sütő a konyhába?? Vagy legalábbis miért kell mindennek tűzforrónak lennie és miért nem tudok jobban odafigyelni? :(
Nate beteg volt aznap, így nem dolgozott. Azt nem írtam, de valami olyasmi a betegsége, hogy ha ez a dolog előjön neki, akkor úgy viselkedik mintha részeg lenne. Ezt nem írom le részletesen, de Andrew magyarázta el egyszer, hogy mi a baja. Tehát, munka után elmentünk a Rouche Cabinba, beszélni Alia-val, hogy ma akarnak-e a North Beach-re menni. Nate még mindig nem volt jól, de nem akart a szobában maradni, friss levegőn szeretett volna lenni. Megbeszéltük, hogy Alia kocsijával elmegyünk North Beach-re. Előtte én és Bibi visszamentünk a kabinunkba letusolni, utána becsekkoltunk Alia-nál, hogy indulásra készen vagyunk. Nate és Andrew már ott voltak a helyszínen. Alia elinvitálta a szombat esti Conor-t is, így megint négyesben utaztunk a helyre. Tüzet gyújtottunk, söröztünk egy kicsit, tiszta olyan volt az este mint a filmekben. Jó volt, de azért péntek-szombat este után, már éreztem, hogy húz az ágy. :)
Hétfőn amcsi palcsi volt a reggeli. Nem akartuk kihagyni, ezért felkeltünk páran (Bibi, Petra, Nóri) utána nem aludtam vissza, hanem elmentem elintézni a szennyesem, mert nem volt tiszta munkáscuccom...bár egy melós nap végén mindig felteszem magamnak a kérdést, hogy minek kimosni ezeket a ruhákat, mert már az első 1 órában összeszarozom..hiába van trendi kötényem, akkor is. :) Nate még mindig betegeskedett, úgyhogy Andrew helyettesítette. Négyen, azaz négyen voltunk a konyhán, vele együtt. Ez rohadt kevés, nem is végeztünk fél 9-re...a túlórát meg persze senki nem fizeti meg. Ráadásul ez a lökött (Andrew) mondta nekem kb vacsi előtt, hogy álljak neki csokis cookie-t készíteni. Mármint, hogy állítsam össze a tésztáját, mert másnap kelleni fog. Meg csináltam egy rakat -majdnem 4 kiló- tonhal salátát, mert azt mindenki eszi rakat számra, meg csináltam humuszt is fekete babból. Ha hazamegyek jelentkezek is valami főzősuliba. :D Haha :)
Kedden volt Nate utolsó munkanapja. Olyan szomi vagyok miatta, mert nagyon bírtam mint főnököt. Azt lehet nem írtam, de Nate és Bibi együtt vannak, már tavaly óta. Bár nem olyan komoly a dolog, mert nincs jövője a kapcsolatuknak. Ma megérkezett Claire, egy 21 éves lány, aki tavaly is konyhán dolgozott. Idén is beszáll a melóba, de nem ő lesz a főnökünk Nate helyett, hanem Kim. Na, ez a nő is ott volt a konyhán vagy fél hatig...alig vártuk, hogy elhúzzon. Előkészítette a fellowship party-ra a kaját. Olyan jó koszt volt, hogy el is mentünk Dimitrij házába az estére rendezett kajálásra. Volt vanília fagyi, hozzá olvasztott csoki, jam, tejszínhab, színes patkánykaki, csokidarabok, kókuszreszelék, eper, dinnye és brownie. Ja, tiszta kalóriabomba estére. Kétszer szedtem, úgyhogy most utálom magam, mert dagadt disznó leszek.. :( Már úgy nézek ki, mint egy három hónapos terhes...és ami a legjobb, másnap is fellowship party lesz, ugyanezzel a kajával...több mint csábító :)
Tehát Kim a konyhán volt aznap. Annyira szemét, megkezdtük Bibivel a hosszú (félórás..) szünetünket. Ilyenkor általában a teraszon süttetjük magunkat, de ma kicsit hideg volt, úgy kb 20 perc után visszamentünk a lodge-ba. Kim meg szólt Nate-nek, hogy csekkolta az időt, amikor kiléptünk a konyháról és üzeni, hogy letelt a félóra szünetünk...be kellett fejeznem a fellowship parti utolsó LÉNYEGES (mivel én csináltam :)) pontját: felszeletelni az epreket. :) Miután kész lettem, a vacsora kiporciózásában segédkeztem. Elbúcsúztunk Nate-től, de mivel a táborban marad egy ideig, találkozni fogunk mindenképp. Azért megadtuk a módját a munkahelyi viszonyunk lezárásának, így a nap végén Julio-tól és Ana-tól is búcsút vett Nate. Bibinek mondtam, hogy valami bulit mindenképp szervezni kell neki, ennyi jár. A szünetünkben el is terveztük a mocskos részleteket. Péntek este a Tavernban fogunk lenni, a Smith és a Rouche Cabin együtt. Meg készítünk valami maradandó ajándékot is neki. Ennek kitalálása még folyamatban van. :)
Zárom soraimat, holnap Kim lesz a főnök. Nate után már csak a túlélésre összpontosítunk a konyhában... :(
Majd „élménybeszámolok” hogy milyen volt. Ha nem írok, az azért lesz, mert megölt a szemével. Vaaagy olyat szólt be, hogy fizikailag megsemmisültem.. :)
Pusziiiiii

3 megjegyzés:

  1. Már azt beszéltük a Csillával,hogy azt sem tudjuk,hogy ki-kicsoda !Először azt hittem csak én vagyok így vele mikor olvasom de a Csilla is szintén trombitás !Puszi neked:Anyád

    VálaszTörlés
  2. hát a következő bejegyzésben akkor igyekszek egyértelműsíteni!
    puszi: lányod :)

    VálaszTörlés
  3. Nem az a gond hanem neked természetes ez a sok név mi meg mire megjegyezzük már jön egy új név és akkor borul az addig általunk úgymond képben vagyunk idill !

    VálaszTörlés