2012. augusztus 13., hétfő

Hírek - a day offom-tól hétfőig

Szóval, csütörtökön elhatároztam, hogy nem pazarlom el a napomat, és bemegyek Eastsoundra, kicsit szétnézni, fényképezni, ilyesmi. Ebédet még meg akartam várni (ingyen kajaaa), utána el is indultam a városnak. Mákomra, még talákoztam Garry-vel, igen, azzal aki folyton nejéül akar venni, és mondta, hogy őt Flor viszi be Eastsoundra. Várjuk meg a kocsijánál, mert biztos bevisz engem is. Flor, már írtam egyszer, reggeli műszakban van, fél 3-kor végez, ő is az el salvadoriak táborát erősíti. Kimberly leváltotta Alia-t és most Flor illetve Michelle a reggeli műszak leadere. Bár ez nem releváns.

(ő Flor)

Lényeg a lényeg, bevitt Eastsoundra, úgyhogy legalább odafele nem kellett gyalogolnom. A kamerába az elem persze majdnem le volt merülve, úgyhogy túl sok képet nem tudtam csinálni...viszont két nap és itt a day  offom, addigra bekészítem a 4 darab elemet. Később csatolom a képeket, mert perpillanat nincs nálam sem a kábel, sem a fényképező. A kabinban van minden, ott viszont nincs net. :)
Végülis a henyélésen kívül semmit nem csináltam. Bementem az Island Market-ba, venni ezt-azt meg napoztam a beachen. Kimberly is ott shoppingolt az egyik lányával, igyekeztem elkerülni őket, kivártam, amíg fizetnek, utána már nyugodtabban mozogtam. :) Olyan 6 után értem be a camp-be, lekéstem a fantasztikus vacsorát. Aznap valami atomkaksi a kaja. Rizs, vegyes párolt zöldség fura bukéval és nagyon sós, szója szószos pulyka. Mivel útba esett Tracy Strong konyhája, ezért beugrottam oda csinálni magamnak egy szendvicset. Ez a konyha a táborban van, csak akkora a terület, hogy elnevezések vannak. Pl ez az ért T.S., mert Tracy Strong village van itt. Két ember dolgozik a konyhán, gondolhatjátok, milyen nyugodt a légkör. Senki nem csekkolja őket, hogy mit csinálnak, mivel a leaderek a main kitchen-ben vannak, ahol én is.
A nagy semmittevésben azt hiszem nagyon el is fáradtam, úgyhogy semmit nem csináltam utána, csak neteztem még egy kicsit, aztán bemásztam az ágyba. Ja, hülye vagyok, meg Nate-nek csináltunk egy bannert, mivel péntekre megszerveztük a bucsúbuliját a Tavernba. Én mivel a városban voltam, megkérdeztem a pubban dolgozó főcincért, hogy lehetséges-e, hogy kitegyünk vmi plakátot az este folyamán, mert búcsúztatunk valakit és nagyon értékelné. Megengedték, így nekiálltunk este Petrával és Bibivel festegetni a "Goodbye Nate" feliratot. Andrew-t bíztuk meg a megtisztelő feladattal, hogy ha meg doorman-nek péntek este, akkor vigye már be a kocsijával az igencsak nagyra sikeredett plakátot. Elméletileg úgy beszéltük meg, hogy Iva és Nóri, akik előbb érkeznek a Tavernba, majd elkérik Andrew-tól a plakátot, és kiteszik, de a főnök volt olyan lovag és megoldotta maga. Szerencse, mert a lányok csak 11 után  értek a pubba. Mi kocsival mentünk be. Alia, Petra, Bibi, Nate, én és Clair. Clair-ről már írtam, ő mormon, 21 éves amcsi lány, tavaly a konyhán dolgozott, idén is repetázik.
Nate elég beteg volt aznap, azaz úgy nézett ki mint aki totál be van rugva, nem is akart jönni, aztán rábeszéltük. Nem nagyon volt magánál, de azért észrevetettem vele a plakátot, meg is örült neki.  Billiárdoztunk, elvoltunk, aztán mindenki aki ott volt és számított, elköszönt tőle.
Szombaton lodge-ot takarítottam, és Anya, a kedvenc törököd (Siya) úgy felidegesített, hogy annyira meg tudtam volna ütni. (Csilla, bocs az ismétlésért) Kb 4-5-en takarítottunk, már alapból pengette az agyam húrjait a hülyeségeivel, de gondoltam nem vagyok a főnöke, hadd ne én mondjam már meg neki, hogy mit csináljon. Aztán muszáj volt párszor megmondanom neki, mert különben csak sétált volna tettetve, hogy csinál valami fontosat..Mialatt ő megtisztított 2 darab ablakot, addig én megtakarítottam 4 ablakot és két ajtót. Most szóljatok hozzá!!! Képzeljétek el, hogy mennyire lassan dolgozik! Nem kapkodtam, tényleg, de azért ez durva. És ugyanannyi pénzért, ne én csináljam már meg az ő munkáját is basszus...Szóval gyűlt az ideg bennem. Azon a két ablakon kívül, amit ő csinált, én takarítottam meg az összeset. Amikor kint porolta a szőnyegeket a teraszon, úgy gondolta, hogy ő most nagyon fáradt és tart egy 10 perces szünetet, utána meg vagy 5 perces pisi szünetet..Én eközben takarítottam. Mondja nekem, hogy fáradt. Mondom én is. Elkezdi, jó, de ő sokkal fáradtabb, mert neki ez a nap vége (3 felé járt, és ő 7-16-ig dolgozik). Hát mondom és ez engem hol érdekel???? Nem én akartam átkerülni a morning shiftbe... meg nem csak az én munkám a lodge takarítása. Annyira ideges lettem rá, látta rajtam, hogy haragszom rá, kérdezte is, hogy miért vagyok ilyen. Aztán ott is hagytam, nagyon berágtam rá, mert kb 4 órán keresztül láttam, hogy mit csinál (vagyis mit nem csinál)...
Ha rágondolom mindig elönti a fos az agyamat, mert tényleg ha ugyanannyit keresünk, akkor ne lazsáljon már. Semmit nem csináltam aznap, a vasárnap is jól telt, semmi extra. :))
Hétfőn -azaz ma- Andrew offon volt. Ez tényleg azt jelentette, hogy Kim volt a főnökünk. Ááááá, annyira stresszes volt a nap, hogy uhh....Vágni lehetett a feszültséget, mindenkin látszott, hogy be van tojva. :) Pl Dita babot párolt, és van két sütő kinézetű párolónk, amibe két két magasabb tepsit be lehet tenni. Na ki akarta szedni az egyiket és megkeverni vagy ilyesmi, és elfelejtette kikapcsolni a masinát. A forró gőz meg csak úgy áramlott. Kim meg mondta neki, hogy először kapcsolja ki a cuccot, utána nyissa ki az ajtót. Szerencsétlen nem hallotta, és tök rémülten nézett rám, hogy mivan?? Suttogtam neki, hogy "offf, turn it offf..", de nem értette, úgyhogy ugyanezt eljátszotta mégegyszer, akkor már Kimcsi mutatta meg neki, hogy mit is ért kikapcsolás alatt. Ja, én meg tök szarul lettem ebéd után. Vagyis ez még kettő előtt kezdődött aztán fokozódott. A gyomrom elkezdett fájni, nem tudom miért, joghurtot ebédeltem, meg bevettem gyógyszert, de csak nem akart szűnni. Tudjátok, az az érzés, amikor össze kell kuporodnod, vagy legalábbis le kell ülnöd, mert annyira szúr a gyomrod. Na ez volt nekem is, pláne Kimnél! Gondolatban már szétsírtam az agyam, aztán mondtam neki, hogy hadd menjek már szünetre, mert rosszul vagyok. Olyan negyed négykor mondtam neki, félórás szünetem alatt ott szenvedtem a konyhai ebédlőben. Aztán jobban lettem, ittam kamilla teát is. Nem tudom mi lehetett a dolog, mostanra kutya bajom, biztos a szennykaja miatt volt. :)
Ami meglepett, hogy 8-kor befejeztük a munkát, mindennel készen lettünk, és hazaengedett előbb. Ez az egy dolog, amit ki nem néztem volna belőle..Napközben meg a lánya, Emily segített be, mert rengeteg cookie-t kellett csinálni. Látszik egyébként Kim-en, hogy szigorú szülő, és nem kényezteti el a lányait. Simán beállítja munkába, persze nem várja el tőlük, hogy ugyanazt csinálják, amit mi konyhások, de azért na. Múlt héten is Emily segített muffinokat sütni, jófej kislány, őt bírom, a másik gyerekét viszont nem. Tudom, rossz ember vagyok.... :)
Puszi haza, ennyi volt, holnap majd feltöltöm a day offomon készült képeket!

4 megjegyzés:

  1. Ildikó miért mondanám,hogy rossz ember vagy ? Az nem itt kezdődik!A másik az ilyen takarításkor osszátok fel 2 a tied a másik 2 az enyém stb..!ezt
    is meg lehet beszélni hanem akkor van biztos más mód rá nem kell folyton nyelni !Puszka :anyád

    VálaszTörlés
  2. Egyébként ez a srác már biztos függő a sok fájdalom csillapítótól meg a sok gyógyszertől ! kb. mint a narkósok ezért is néz úgy ki akkor amikor beteg mert kiürült a szervezetéből !

    VálaszTörlés
  3. majd a legközelebbi lodge takarításkor lefektetem a játékszabályokat.. :)
    Nate biztosan függő, de nem az a baj, hogy kiürül a szervezetéből, hanem hogy nem hat a gyógyszer, és ez miatt az agya olyan állapotba kerül, mintha be lenne rugva/szívva.
    egyébként ahova megy, kezeltetni magát, ott a cigiről, alkoholról és a gyógyszerről is le fogják szoktatni. elméletileg.

    VálaszTörlés
  4. Azért nem hat, mert mindig erősebbre van szüksége így van ezzel, aki súlyos beteg és a végén már a legerősebb narkotikum sem segít.Ezért csak nagyon körültekintően szabad emelni az adagot, hogy amikor olyan stádiumba kerül akkor a legerősebb dózis használjon majd neki és akkor ne szenvedjen nagyon !
    Puszka:anyád

    VálaszTörlés