2012. augusztus 27., hétfő

Azt kifelejtettem írni a múltkori bejegyzésből, hogy el kell hagynunk a Smith Cabint. A múlt hét végén, befejeződött az utolsó session is. Ez azt jelenti, hogy egy ideig nem lesznek gyerekek a táborban. Ezen a héten valamikor kezdődik a family camp (asszem péntektől), de a lényeg, hogy már nem leszünk annyira túlterheltek. Szóval a költözésünk oka, hogy mások fognak ott lakni. Minket meg betettek Tracy Strong village-be, ahol csak open-air cabinok vannak. Ez azt jelenti, hogy se ajtó, se ablak csak a friss levegő...
Kibalhéztuk, hogy legalább péntekig hadd költözzünk ideiglenesen az ebédlő alatti szobák egyikébe. Ma átcuccoltunk, 4-en vagyunk egy szobában (Iva, Bibi, Nóri és én). Ami a legjobb és már hónapok óta hiányoltam, hogy az ágyban fekve is tudok netezni.... :) A mellettünk lévő szobákban van Jacek és Martin.
De a lényeg, hogy ez nem végleges hely, a héten még egyszer költöznünk kell...
Pénteken Tavernban voltunk, elbúcsúztattuk Petrát. Elég szomorú volt és már az én hangulatom is elég depis.  Szombaton egész nap céklát, cukkinit, vmi sárga tökfélét meg krumplit vagdostunk Bibivel. Ugyanis másnap volt az ún. záróbankett, ahol csupa jóféle kaja volt, köztük ezek a párolt zöldségek is. Volt diavetítés is, de mi azt nem nézhettük meg, mert ugye dolgoztunk a konyhában. Ez a záróbankett volt a vég. Mármint ezután a counselorok hazaindultak, aznap estére már alig volt ember a táborban. A táborból rengetegen hazamentek, csak a staff van itt, ami azt jelenti, hogy olyan 30 ember lófrál a táborban. Staff: a konyhai munkások, a maintenance emberek, az office-ban dolgozó emberek meg ez az. Nem gondoltam, hogy hiányozni fog a gyerekzsivaj, hogy nincsenek counselorok, nincs nyüzsgés, és már érezzük mi is, hogy vége a nyárnak, vége ennek az egésznek. :(
Szombaton este elugrottunk Garry-hez munka után. Én, Bibi és Iva. Julio és Ana is dolgozott aznap, úgyhogy ők vittek el minket. Tegnap este (vagyis vasárnap este) Alia-val, Nórival, Bibivel és Ivaval lógtunk együtt, kb olyan 11-re haza is értünk. Mi még pakolásztunk a kabinunkban, igyekeztük összeszedni a cuccainkat.
Csütörtökön maintenance Jason (akinél már egyszer voltunk és a háza a camp-ben van) meghívott magához barbeque party-ra. Pénteken Tavern (Nórit búcsúztatjuk), szombaton Julio és Ana hívott meg felavatni az új házukat, vasárnap meg Garry-nek lesz bulija (állítólag). Sűrű lesz a hét. :)
Puszi mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Most remélem sikerül ezt közzé tennem mert a múltkor kib..ott velem az a kód sehogy sem találta el amit én írtam és már k...va mérges voltam és ráhagytam !Ildi ne engedjétek,hogy olyan primitív körülmények közé kényszerítsenek benneteket így is leveszik a sápot rólatok !!!!!
    Vigyázz magadra ha majd tekeregsz amerre menni akarsz. Las vegas az éjszakai hely ugye tudod ???!!!Puszi: anyád

    VálaszTörlés
  2. sikerült közzé tenned! :)a fiúk nagy része tegnap este már ott aludt, Dávid mondta, hogy az este folyamán csak 4 mosómedve támadta be a kabinjukat....Laura és Dita egy másik helyen van, mert ők ősztől más beosztásban fognak dolgozni a táborban. az ő "házukban" van hely 4 embernek, szóval valószínűleg oda megyünk..de ez még a levegőben lóg.
    vigyázok magamra, ha tekergek!!
    puszi: lányod

    VálaszTörlés