2012. augusztus 23., csütörtök


Sziasztok!

Jaj, hát már egy hete nem írtam. Élek, csak net elé nem jutok sokszor. De nem keresem a kifogásokat, nem ez a lényeg. Az elmúlt egy hétben nem történt sok dolog...ami újdonság, hogy jövő héten 2 szabadnapunk lesz! Mint a normális embereknek, ezt alig hiszem el. :) Hétfőn és kedden. Remélem majd elmegyünk egyik nap a Moran State Parkba, azt nem akarom kihagyni. Ott van a Cascade Lake és a Mountain Lake is, ahol Jasonnal és Dita-val voltam.
Vasárnap Garry megint rendezett egy party-t. Nem voltunk túl sokan, de azért jó volt.
Péntek este elmegyünk a Tavern-ba, Petra ugyanis szombaton utazik haza... :( Már beléptünk abba a fázisba, hogy mindenki utazik haza. Nóri meg a következő héten megy el a táborból. Petrát sokkal jobban bírom, mint Nórit, majd valami kis meglepit akarok szervezni neki. Remélem jó időt fogunk ki, mert fancy friday-t fogunk tartani. Felhúzom azt az egyetlen egy darab szoknyát, amit hoztam...Múlt hét pénteken Bibi-nek mondam, hogy este húzzúnk szokeszt és legyünk csinik. Csak mi ketten. Hát kicsit befagytunk, mire besétáltunk Eastsoundra, de mindenki végigstírölt minket. :) Ez olyan tipikus nyugis amerikai kisváros. Szóval nem gyakori a Tavernban, hogy ennyi a fiatal.
Na, most nem kaptam ihletet, úgyhogy itt abba is hagyom.
Ja azt még gyorsan leírom, hogy hogyan alakult a végleges trip plan-em:
Szept. 10-én érkezem San Francisco-ba Dáviddal meg ott valószínűleg Jacekkal és Mazlummal is fogok találkozni. Ennyire nem megyek bele a részletekbe, mert örülök, hogy végre véglegesítettem a menetrendet..
Szept. 12-én este busszal megyek Los Angeles-be, elcammogok Venice Beach-re, ahol Bibi és Iva lesz. Az ő hosteljukban fogok megszállni 13-án este.
Szept. 14-én este megint buszozok (így kell spórolni a szálláson :) ) Las Vegas-ba. Aznapra befizettem egy egynapos Grand Canyon túrára. Másnap várost nézek, este meg indulok repcsivel Washingtonba. Vicces, hogy nem tudom megkerülni New Yorkot...Szerencsére terminált nem kell váltanom, 50 perc meg elég arra, hogy megtaláljam a kaput.
Washingtontól átadom az irányítást Csillának és Szilvinek. Ez nekem már sok, agyilag megterhelő.:) Onnantól ők irányítanak. Washingtonban elnézelődünk, aztán vissza New York-ba, ott városnézés 20-i indulásig.

Pusziii

1 megjegyzés:

  1. Jó kis programok lesznek miután elhagyod a tábort! A nagy táskáddal szép lesz bejárni ezt az útvonalat. :)

    VálaszTörlés