2012. június 23., szombat


A konyha

Tegnap fél 1-kor kezdtük az evening shift-et (mi vagyunk az esti műszak), ez fél 9-ig fog tartani, de mivel most még nincsenek gyerekek, nem olyan nagy a hajtás, előbb elmehettünk.
Mondanom se kell, hogy a konyhában minden XXL méret. :)
Én Bibi mellé voltam beosztva, mivel ő volt tavaly is, tudta, mit hogy kell csinálni. Valami csokis sütit kezdtünk el készíteni. Úgy képzeljétek el, hogy az a tál, amibe tettük a hozzávalókat, akkora, hogy simán bele tudtam volna ülni. Elég nagy mennyiséget csináltunk. :) Az egyik hozzávalót megkóstoltam, mert olyan jó illata volt. Az a neve, hogy chocolate chips. Ez úgy néz ki mint a habcsók csak minibe (akkora sincs mint a körmöm). Félig ét félig tejcsoki volt, nagyon finom! Ma sütöttük meg. Fagylaltkiszedővel rátettük a tepsikre, és ahogy sült, kerek lapos süti lett belőle. Olyan mint amit a filmekben lehet látni, csokidarabbal. Szóval ma elkészítettük, meg is kóstoltam egyet, de annyira finom lett, hogy még egyet be kellett durrantanom. :) //tényleg zsírdisznó leszek, mire hazaérek//
Amit nem tudtam, és eléggé ledöbbentett, hogy nem aznapra készítjük a kaját. Például tegnap csináltunk muffint is, áfonyásat, kisütöttük, de csak csütörtökön fogjuk tálalni. Azért most leteszteltük, mit csináltunk. :) Ez is jó lett, természetesen... :P
Amikor kajaidő van, akkor általában a dishpit-ben van három ember. Ez gyakorlatilag az a helység, ahol a tányérokat mossuk el. Van dirty és clean része, kesztyűben vagyunk, és amikor az egyik részénél dolgozunk, akkor nem érhetünk hozzá a másik oldalon lévő tányérokhoz, eszközökhöz. Vagy ha igen, akkor kesztyűt kell váltanunk. Egy nagy gép is van ebben teremben, ahova be kell tolni a tányérokat, meg minden piszkos konyhai dolgot. A végén meg ki kell szedni, és szaladgálni kell a konyhában, hogy minden a helyére kerüljön. Tényleg sietni kell, mert a gépbe folyamatosan tolják be a mosogatnivalót, és nem szabad, hogy feltorlódjon a vége. Elég forrón érkeznek ki a tányérok, főleg a fém eszközök, csumára leégettem az ujjaim tegnap, de ma már minden oké. :)
Ő a főnök:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése