2012. június 23., szombat


A csütörtököt el kell mesélnem! Wood, egy afro srác a táborból, estére vetélkedőt szervezett a szabadban. Még reggel mindenkitől megkérdezte a kedvenc színét, ami piros, lila, zöld vagy kék lehetett. :) Amilyen színt mondtam, olyanba kellett mennem a vetélkedőre. Bibivel és Ivaval egy csapatban -a pirosban- voltunk. Mivel erről az egy színről tudtam biztosan, hogy van a bőröndömben, ezért ezt mondtam.:) Mivel mi 7-8 között végeztünk aznap a konyhán, késve érkeztünk, de nem volt gond, mert akkor még el sem kezdődött ez az egész. Ott álltunk a csapatunk mellett, Emily, aki amolyan csapatkapitány volt, piros festéket kent az arcunkra és a csuklónkra kötött egy piros szalagot. Wood meg elkezdte kiosztani az international staff zászlóit. Meglepődtem, amikor elsőnek a magyart kezdte el lóbálni, mert nem tudtam mi lesz vele a feladat. De olyan jó érzés volt ott villogni vele. :) Kiosztotta mindenkiét, aztán behívott minket a kör közepébe. Siyam-nak és Mario-nak (kolumbiai) annyi volt a feladata, hogy az anyanyelvükön kellett valami szituációt játszaniuk. Legalábbis ennyit fogtam fel az egészből. Ezután nem történt semmi extra, ez csak egy gesztus volt az amerikaiak részéről, hogy megmutassák mennyire nagyon örülnek nekünk. :) Volt pár játékos feladat, de az egész nem tartott tovább 1 óránál szerintem. Dimitrij, a camp kapitánya készített fényképeket, remélem hamarosan felkerülnek valami elérhető helyre, és akkor fel tudom tölteni a blogra is.
Ma day offunk van, hurrááááá! Meg holnap is. :) De elég kaksi az idő sajnos. Ez az egyetlen alkalom a nyáron, amikor a héten kétszer is szabadnapunk van, utána már csak egy lesz. Tegnap karaoke night volt a Tavern-ban, ami egy pub Eastsoundon. A táborból elég sokan voltak ott, mire mi odaértünk teljesen tele volt a hely. Laura és Dita, a két amerikai lakótársunk már ott volt. Kicsit fura, hogy még csak fel sem ajánlották, hogy elvisznek kocsival. Eastsound ugyanis kb 40-45 percnyi séta...ráadásul az eső is esett. De sebaj! Bibivel, Ivaval, Siyam-mal és Muzlimmal mentünk be, a többieknek nem volt kedvük jönni a szép időjárás miatt. Majdnem elfelejtettem leírni! Ez a két török srác igazi úriember. :D Sok példát tudnék hozni, mondjuk tegnap, amikor elindultunk az esőben, Muzlim kivette az esernyőt a kezemből és ő tartotta nekem. Mondta, hogy ez a fiúk dolga. :) A pubban elég jó volt a hangulat, az amerikaiak kedvesek voltak nagyon. Laura jófej volt, Dita viszont nem sokat beszélt velünk. Ott volt a főnökünk is, Andrew. Ő vitt haza minket meg még kb két-három amerikait. Érdekes, hogy itt mindenki autóval közlekedik, még akkor is, ha tudja, hogy inni fog. Ráadásul amikor a Tavern-ba mentünk, ott mászkált a sheriff is. Tisztára úgy éreztem magam, mint az amerikai filmekben, annyira úgy nézett ki a kalappal a fején. A Tavernban meg főleg: biliárd, sörök, indián kinézetű, kalapos fickók. :)
Sajnos ma is esik..nem tudom mi lesz a program. Nemrég érkezett meg Petra, a másik cseh lány és Nóri, a magyar. Ja meg két orosz is, de velük még nem találkoztam.
Ennyi volt a móka mára, zárul Ildi móka tára :D
Puszi mindenkinek, aki olvassa a blogot! Mivel Csiki nem tud olvasni, de biztos vagyok benne, hogy ha tudna örömmel tenné, úgyhogy simizze meg valaki a buksiját. :)

1 megjegyzés: