2012. szeptember 4., kedd

Important announcement!

Mint mindennek az életben, a blogolásomnak is elérkezett a vége. Ez az utolsó hetem a táborban, a napjaim megvannak számlálva...szomorú is vagyok meg izgatott is. Remélem lesz lehetőségem visszatérni a szigetre a jövőben és találkozni újból ezekkel az emberekkel, mert nagyon megszerettem őket. De azért várom is elkövetkezendő időszakot, az utazást. Remélem minden jól sül el, és sikeresen hazaérkezem! :)
Nincs sok időm gép előtt lenni, pörögnek az események, igyekszünk minél több időt hasznosan eltölteni a táborban és azon kívül. Szerintem majd facebook-ról csekkolok be ezentúl, csak hogy adjak valami életjelet.
Szóval itt a vége fuss el véle, az elmúlt 1-2 hetet majd személyesen mesélem el, annak akit érdekel. 
Puszi nektek, köszönöm, hogy olvastátok a blogomat, szeptemberben majd kikérdezlek Titeket! :)





6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Csak azért nem látszik a képen, mert előnyösek voltak a fényviszonyok! :D Jó utat, vigyázz nagyon a buksidra.

      Törlés
  2. örülök, hogy leszűrted a lényeget :)

    VálaszTörlés
  3. Én is a képet néztem meg először:D Várunk haza nagyon!:)Puszi!

    VálaszTörlés
  4. hehem dilisek:D
    köszönjük a blogolást Ildiii:D
    várunk hazaa<3
    :***

    VálaszTörlés
  5. én is várlak titeket.. nemsokáraaa :)

    VálaszTörlés